Nykøbing F. Dyrehospital tilbyder AniPlan

En samlet sundhedspakke.

Nykøbing F. Dyrehospital har en mission om at holde dit kæledyr sundt og rask og mindske risikoen for sundhedsproblemer. Derfor tilbyder vi AniPlan, der er din samlede sundhedspakke.

En AniPlan giver gode rabatter på dine serviceydelser og produkter til dit kæledyr og sikrer en regelmæssig og god dialog mellem dig og din dyrlæge, hvilket er vigtigt for at kunne sikre dit kæledyr et godt og sundt liv.

Få gode rabatter og forebyg sygdomme

Din AniPlan er en abonnementsordning, du betaler fast hver måned. Det betyder, at du ikke skal bekymre dig om regninger fra dyrlægen – det hele er samlet i din AniPlan, så du har et økonomisk overblik over de vigtigste undersøgelser og vaccinationer, som din dyrlæge vurderer, at dit kæledyr har behov for.

Med en AniPlan får du også fordelagtige rabatter på foder og produkter til dit kæledyr samt kompetent vejledning om, hvordan du forebygger sygdomme. På den måde har dit kæledyr de bedste forudsætninger for et sundt helbred og et langt liv.

Udover forebyggende sundhedstjenester får du som AniPlankunde altid 20% rabat på honoraret for tandrens og tandrøntgen samt gratis tandtjek hos en veterinærsygeplejerske samt rabatter på en lang række behandlinger.

Læs mere om AniPlan her.

slankekonsultation_nykoebing-f-dyrehospital_web

Slankekonsultation

Er der kommet lidt for meget på sidebenene af dit kæledyr, så se her. 🙂

Nykøbing F. Dyrehospital tilbyder i hele januar måned gratis slankekonsultationer til hunde og katte.

Ved konsultationen bliver hunden eller katten vejet, kost- og motionsvaner gennemgås og der rådgives om foder og motion.

For tidsbestilling kontakt Nykøbing F. Dyrehospital på telefon 54 85 32 36.