Vi tilbyder online booking

Bag om Nykøbing F. Dyrehospital

Kvinde foran Nykøbing F. Dyrehospital med sin hund i armene
Hele familiens dyrlæge

Nykøbing F. Dyrehospital er hele familiens dyrlæge. Vi behandler alle familiens dyr – fra hunde og katte til kaniner og marsvin. Vi skaber gode og trygge rammer for dig og dit kæledyr og sikrer, at dit kæledyr har et godt og sundt liv.

Vi er et hold af engagerede dyrlæger, veterinærsygeplejersker og klinikpersonale med mange års erfaring.

Vores behandlinger sikrer, at dit kæledyr har et godt helbred – hos os er dit kæledyr altid i centrum.

Vores hospital råder over moderne udstyr til diagnostik og behandling, så vi kan drage omsorg for dit kæledyr og håndtere langt de fleste patienter og sygdomme.

Du er velkommen til at kontakte os og få råd og vejledning om dit kæledyrs sundhed. Vi har altid tid til en snak om dit kæledyr og godbidder klar, når I besøger os.