Vi tilbyder online booking

Vi tilbyder online booking - Se mere

Få lån via Dyrlægekonto

Nykøbing F. Dyrehospital samarbejder med Dyrlægekonto

I samarbejde med Dyrlægekonto.dk tilbyder Nykøbing Falster Dyrehospital et finansieringstilbud, hvor du som dyreejer kan ansøge om et lån til at dække din dyrlægeregning.

Alle kæledyr skal have adgang til livsvigtig behandling og medicin, når de har brug for det. Derfor bør det heller ikke være økonomien, der afgør, om dit kæledyr får den nødvendige behandling.

Med et lån hos Dyrlægekonto.dk kan du få op til 60 dages kredit og 18 måneders rentefri finansiering. På Dyrlægekonto.dk kan du beregne prisen på dit lån i låneberegneren.

Attraktive lånevilkår

Hos Dyrlægekonto.dk har du mulighed for at låne op til 60.000 kroner til at dække udgifterne til dit kædedyrs behandling. Der stilles hverken krav til udbetaling eller sikkerhed for lånet.

Du kan indfri hele lånet uden ekstraomkostninger. Ønsker du i stedet at opdele dit afdrag på lånet, kan du benytte dig af delbetaling på op til 48 måneder. Dyrlægekonto.dk tilbyder en fast lav rente på 6,6 procent.

Her kan du ansøge om et LÅN.